Reklamacja towaru
Procedury związane z reklamacją towaru zakupionego na www.milutka.com.pl
Produkty objęte są gwarancją przez 24 miesiące od daty zakupu.
O wystąpieniu niezgodności towaru z umową Klient musi zawiadomić właściciela sklepu milutka.com.pl w ciągu 2 miesięcy od dnia jej stwierdzenia. Przekroczenie tego terminu spowoduje utratę uprawnień i zwolni z odpowiedzialności.
- Polityka sklepu przewiduje doprowadzenie towaru do zgodności z umową m.in. poprzez wymianę na nowy towar, niewadliwy, objęty procedurą reklamacji, bądź inny towar do kwoty towaru reklamowanego, droższy towar za dopłatą, zwrot pieniędzy za towar będący przedmiotem reklamacji lub naprawę, jeżeli będzie możliwa.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, w szczególności paragon fiskalny, faktura lub inny równoważny dowód.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, klient może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy.
- Jeśli naprawa bądź wymiana nie jest możliwa, wówczas klient ma prawo odstąpić od umowy oraz otrzymać zwrot pieniędzy w formie przelewu na wskazane przez klienta konto.
- Jeśli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, Klient otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego, czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy też została obniżona.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego przedstawiciel firmy Milutka zobowiązany jest do pisemnego przedstawienia powodu jej odrzucenia w Protokole Reklamacyjnym, a następnie na żądanie klienta udostępnienie kopii podpisanego w/w protokołu.
- Do każdej reklamacji należy dołączyć dowód sprzedaży.
- Reklamacje bez dowodu zakupu, jakim jest w szczególności paragon fiskalny, faktura lub inny równoważny dowód, nie będą rozpatrywane.
Formularz reklamacji do pobrania tutaj
Zwrot towaru
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego milutka.com.pl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: sklep@milutka.com.pl
Termin:
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru.
Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.Zwrot realizowany jest na koszt kupującego chyba że towar jest uszkodzony lub został pomylony przez nas przy wysyłce. Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pobraniem.
Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
Milutka Magdalena Rymarkiewicz
ul. Podgórze 7
85-790 Bydgoszcz
tel. +48 502 626 830
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj